Nu är det Januari

Gott nytt år!
Jag hade ett jättegottnyttår, det var inga förväntningar alls från mig eller alla killar så allt blev bara bäst. Middag och maarv amiz på tolvslaget blev det. Jag avslutade året och påbörjade det nya året på det bästa settet, nämligen med en varm kyss.

Nu är jag hemma i Stockholm igen och det är inte kul alls eftersom att de flesta nära och kära befinner sig inte här eller inte ens i Sverige just nu. Men det kan också vara ett plus nu när det gäller pengar, så kan jag spara mer till USA, eller kan jag det?
Jag har ju just beställt kläder och tonvis med bekinis från internet, vilket resulterar att jag är en dålig sparare!

Från och med nu ska jag börja snåla och börja kolla på en utomlandsresa för sommaren 2010!
Jag känner mig rätt bra ändå.
Så, nu ska jag bara leva upp till mitt nyårslöfte också, vilket är- Spara pengar och börja äta hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0