Tiden springer, saknaden blir större!

Tiden går så snabbt, min tid bara flyger iväg, det känns som om klockan bara tickar varje steg jag tar, nästa vecka är det redan jul och att det är 2010 bara om några extra steg är helt otroligt, 2009 har gått väldans snabbt! Destu äldre man blir, destu snabbare går tiden.

Man inser inte hur mycket man behöver en person i sin vardag först personen är borta, jag saknar min Louice och kära jebbi så otoligt mycket, det är verkligen tomt.
Det är fler och fler som åker iväg på sina egna äventyr nu, så tänkte jag men vad får jag göra då?
Så kom jag på mig själv, att jag går snabbt in i "lillvuxenlivet", jag tar hand  om mina småsystrar, träffar mina älskade drakar, jobbar, pussar på min pojke och träffar mina kära vänner som är kvar här i stan med mig.

Tiden springer iväg, så snart är alla hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0