Fi Fi FiFAN

Nu är julen nästan över, den har varit lika varm som alla andra år.

Igår var natten en helvetesnatt, jag jobbade i garderoben på ett nytt ställe, ett ställe på stureplan. Stället, även kallat "tvålen" hade den minsta garderoben ever, de hade rum för ca300 jackor (endast).
Klockan var runt tolv då jag fick meddela de kommande gästerna att garderoben (tyvärr) var full, de blev självklart förbannade, det kan jag väl förstå.
I några minuter stod de arga gästerna och suckade vid mig, tillslut kom en kille och hämtade ut sin jacka, då kom alla de arga människorna springandes och ville hänga in sina jacka, de tyckte att det var självklart eftersom det var en jacka som hade hämtas ut. MEN DET GÅR INTe, eftersom allt inne i garderoben är så jävla pressat. De blev skit förbannade på mig eftersom de inte förstod(de var väldigt berusade också), jag tror aldrig jag har hört så mycket skitsnack om mig någonsin.

Som tur fick jag riktigt mycket beröm, men jag vill inte tillbaka idaaag!!!(FIFAN)

Saknar min bästis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0