Dan före doppardagen

Jag kan säga med ett stort B att jag är besviken på mig själv detta år. Detta är första året jag inte har följt Julkalendern, jag har verkligen inte hunnit även fast jag har velat. Det känns ganska jobbigt att akutkolla på den nu? Så jag får helt enkelt hoppas på att den finns kvar på SVTplay ett tag, fast det är inte direkt samma sak, men då har jag ändå sett den.

Nu ska jag till grannen och dricka gratis vin från en annan granne, torsgränd är det bästa som finns och därför ska torsgränd ristas in på min höft innan denna sommar. Det är iallafall min och min grannes plan, en otroligt bra plan.


Hjärtan dan före den bäste dagen, självaste Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0